Fight for it

Fick lite pengar av Älsklings mamma så blev att fara iväg och se Kick Ass 2, den var faktiskt riktigt bra fast väldigt mycket mer brutal än den första.
 
Efter det blev det att fara på gymmet och satan vad jag var taggad, fick världens kick av filmen och var nog aldrig stilla en sekund. Hoppade omkring lite överallt, cyklade körde bröst och slog och sparkade lite på säcken och satan så pepp jag är på att börja boxas igen!
Nästa år när jag får mer tid så kommer det verkligen bli något som jag ska ta upp, för just nu räcker inte tiden till.
 
När vi kom hem blev det matlagning och gjorde egna schnitzlar och det blev riktigt gott och nu sitter vi och äter massa blåbär som de köpte idag.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback