Im dressed to impress the crowd

Då var denna dag slut och imorn väntar första dagen i skolan.. känns rätt halv jobbigt men får helt enkelt försöka hitta motivationen igen och hoppas att det vi jobbar med kommer va roligare.
 
Hade hoppträning idag och den gick väl både bra och dåligt.
Ibörjan gick allting jättebra och allt flöt på hur bra som helst, sen fick vi en paus då C-ponnysarna skulle hoppa och sen när de var vår tur igen så ville han inte alls vara med och blev jättegrinig och steppade omkring på bakbenen-.-'
Dock är det ingen ide att bli irriterad på honom när han blir sådär det är som bara att fortsätta att helt enkelt vara lugn och bestämt eftersom när han väl blir stressad har han svårt att lugna ned sig.
Tillslut så släppte hans tjurighet och han var jättefin igen.
knäpp ponny -.-'
 
Nu ligger jag iallfall i min egen säng hemma och ska försöka sova om ett tag, blir ju som sagt upp tidigt imorn och jag ska åka buss, då min moppe drar typ 24524 liter bensin och jag har inte råd att tanka den så ofta som det behövs göra. Så buss it will be!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback