Im scared to get close

Igår var en segar dag, blev inte många timmars sömn när kvällen inte riktigt blev som tänkt men men.
For hem igår och red fin Gucci och mockade box och hage medan älskling sov i min säng.
Tog en dusch och åkte in till stan och sträck såg Elfen Leid, en sjuukt bra anime serie som faktiskt är riktigt brutal och blodig men som ändå har en väldigt fin handling! Sträck såg 11 avnsitt då jag sett 3 dagen innan och total fastnat för den och det ångrar jag inte!
 
Imorse blev det stressigt då jag skulle upp och jobba och höll på att försova mig, sen att vädret var urpissigt,typ regn orkanstorm gjorde inte saken bättre.
 
Men jobbet gick bra bortsätt från att precis innan jag skulle sluta blev det strömavbrott men det var ju lite spännande men strömmen kom tillbaka rätt snabbt.
 
Idag har mamma Gucci vilket kändes skönt då jag känner mig väldigt slut.
 
Jobbar imorn också men mellan 2-7 och innan det blir det hem och rida fin Gucci :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback