Let's go back to the beginning

Trött och halvseg, det har har varit en riktigt segar dag då jag egentligen bara har velat ligga i sängen hela dan och göra ingenting.
 
For hem till mig vid 4 for ut och red Gucci barbacka med lillsyrran å Iddy i alla gångarter. Gucci är faktiskt riktigt trevlig att rida barbacka men han kan bli riktigt oskön i traven då han rör sig väldigt mycket med ryggen men han är såå fin ändå.
Sen blev det kräftor och köttfärspaj samt tårta, då vi firar att morfar fyllt år, innan vi åkte hem till Älskling igen och nu sitter jag med hårfärg i håret för att få bort min brutala utväxt samt att älskling ska färga lite av sin lugg röd.
 
Imorn väntas hoppträning samt sista dagen innan skolan börjar, ska bli kul att veta vad för lektioner jag har och att få inrikta mig mer på det jag är intresserad av, alltså media. Om jag förstått mig schema rätt kommer jag ha ett rätt bra schema vilket alltid är skönt.
 
Nu ska jag gå och skölja ut hårfärgen och hoppas på att det blev bra.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback