Like brothers on a hotelbed

Godmorgon folket, lyssnar på Death Cab For Cutie och vaknar till litegrann. Än så länge regnar det inte och vädret är väl helt okej, hoppas att det håller sig på det sättet!
 
Älskling for iväg för ungefär en timme sedan för att hjälpa Tollo med lite jobb på Nolia och själv hade jag tänkt försöka somna om men det verkar inte fungera så får vara vaken istället^^
 
Om exakt 2 veckor börjar skolan igen och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.
Visst kan de kanske va skönt att få lite struktur på dagarna men samtidigt önskar jag att lovet var ett par månader till.
Förhoppningsvis kommer skolan kännas lite roligare nu när jag inte längre läser idrott, historia, samhälls, och naturkunskap. Istället kommer jag läsa Media produktion, beteendevetenskap och musik. Ämnen som jag faktiskt är intresserade av.
Dock hade jag högsta betyg i alla samhällsämnena i högstadiet men det var mycket mer annorlunda på gymnasiet och speciellt med de nya betygsystemet men klarade ändå kurserna med bra betyg.
 
Det här året kommer förmodligen innehålla mera plugg men samtidigt har jag en känsla av att det kommer bli roligare då jag faktiskt får läsa lite av det som jag är intresserad av.
 
Jag hoppas på ett bra andra år helt enkelt.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback