This one's for you

 
Blev en grym och oplanerad dag som började hemma hos mig, vaknade tog hand om hundar och hästar, for iväg till campingen där vi hängde par timmar med Sebra och Isak.
Sen for vi ner till stan och chillade i parken medan vi väntade på Ajken och sen blev det gym, körde endast cykling idag då jag har sån brutal träningsvärk i ben och rumpa, blev en 2,5 mil vilket jag kände mig nöjd med.
Sen åkte vi allihop iväg och handlade lite grill material på coop innan vi drog ner mot en grillplats vid älven där vi satt och pratade om lite allt möjligt, lyssnade på musik, hittade på kassa rap battles och skrattade.
 
Kom precis hem och ligger och myser med Strumpan och väntar på att Älskling ska komma och lägga sig.
 
Imorn väntar sista dagen på jobbet mellan 2-7 men innan dess hinner man ju med en massa, som tillexempel en välförtjänt sovmorgon!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback