Down in the mud

Känns ju kul att det är 2 dagar till jul och det ösregnar ute.. om det regnar på julafton kommer jag faktiskt bli ledsen på riktigt!
 
Idag är det en seg dag, har sett massa Shingeki och nu ska vi se på film och gotta oss med lite Ben and Jerrys ^^
 
Imorgon väntar jobb mellan 16-21 blir ett lagom pass och tiden kommer säkert flyga iväg då jag har en känsla av att alla sista minuten handlare kommer droppa in för att få sitt inför julafton, men det kommer nog bli bra! Sen blir det att åka hem till Thai på kvällen och sen på julafton firas förmiddagen hos honom innan det blir firade hemma hos mig ^^
 
Men nu klagar Thai på att jag måste sluta blogga XD
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback