Got you stuck on my body like a tattoo

Idag är det alltså nyårs afton, vars har 2013 tagit vägen? 
Enligt mig måste det här har ändå varit det årest som har varit mest händelserikt och känslosamt.
 
Under hela 2013 har jag haft en underbar pojke vid min sida, jag har sålt min finaste Tingeling vilket var det jobbigaste jag någonsin gjort, Jag har förlorat den personen som stod mig närmast, jag har lärt känna många nya människor, Jag har tappat intresset för hästar och fått tillbaka det igen, jag har haft en bra säsong med Gucci och vi har utvecklats enormt! Speciellt på slutet. 
 
Så mycket har hänt under 2013 men det här är några av de viktigaste och mest betydelsefulla händelserna.
 
Nu återstår bara att se vad som händer 2014!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback