I miss my friends, they all met tragic ends

Sitter och skriver en kladd på mitt repotage och snart ska jag börja min intervju så jag kan renskriva allt på lektionen på fredag.
 
Efter det har jag en liten kort italienska uppgift om hur det är att fira Lucia i Italien att göra som kommer gå snabbt och sen sammanfattningen av föreläsningen. Sen är det sista klart! Förutom Matteprovet om en vecka men jag är ganska säker på att jag iallfall kommer klara det.
 
Idag har jag iallfall för första gången i mitt liv byggt ett pepparkakshus och det var svårare än vad jag trodde det skulle vara, förstår ju definitivt varför mina föräldrar aldrig gjorde det här med mig och Maja när vi var små, haha snacka om pillrigt och man vill definitivt inte bränna sig på sockret man ska limma ihop huset med för det var förjäääkla varmt!
 
Nu ska jag återgå till skolarbete och har jag tur kanske jag hinner klart så man hinner se någon film elr nått innan det är dags för sängen!^^
 
Skåda vårat mästervärk!!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback