I tried so hard

Igår var en fullspäckad dag!
 
For ner till stan, mötte upp thai, sen gick vi runt och shoppade de sista julklapparna och han lämnat ut lite CVv till olika ställen, Åkte sedan hem och fixade en massa grejer hemma, och pratade med en del folk, åkte till arbetsförmedlingen, sökte fler jobb. Åkte hem, påbörjade stor städning av rummet, sen pluggade vi matte och jag kan säga att sätta sig framför en mattebok när man inte har ätit på 8 timmar var ingen bra ide, hahaha snacka om att vi hamnade i världens bråk och båda 2 tyckte varandra var idioter som inte fattade någonting, hahahaha vi kom ganska snabbt fram till att vi kanske borde äta någonting XD
 
Hur som helst var gårdagen bra och jag somnade som en klubbad säl.
 
Skoldagen idag känns egentligen otroligt ovärd, när jag började vid 11 var min första lektion inställd för lärarna hade gjort en julshow som vi skulle se, det verkade som om de följde temat tv serier samt hur vi ungdomar är i skolan, haha tycke det var riktigt gulligt gjort av de. Bäst måste ju ha varit när Bygg och El lärnarna körde balett från svansjön XD
 
Om ett tag börjar min första och sista lektion för idag och sen väntas hem och ut med Gucci innan det blir tillbaka till thai och forsätta med projekt urstädning av rum och matteplugg!
 





» Anna

Det var roligt att höra att Svansjön var uppskattad!! Min man dansade i den nämligen ;) De verkar ha haft riktigt roligt när de repade och uppträdde :D

Mvh Anna & Tabasco:)

Svar: haha men guud vad roligt du får säga det till honom då! ;D
Johanna Persson

2013-12-19 » 11:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback