Im like a rubberband until you pull to hard

Gårdagen bestod av att rida finaste Grå i skogen, trotts att underlaget var hårt så kunde jag trava litegrann på en åker, och han skötte sig bara bra, lite pigg men det är ju förståligt. 
Övningskörde sen till Sörmjöle för att hämta upp Maja som varit hos en kompis, innan jag och Thai for in till honom och var med Sebra hela kvällen.
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket förutom att vi for in på hippo och red i ridhuset.
Gucci var fin men jag blir så sjukt irriterad på mig själv för jag har verkligen tappat så mycket styrka i kroppen. 
Har så himla svårt att få honom att vara stabil på det tre delade och att han ska komma upp och bära sig själv och jag blir bara stum och stark i olika sidor hela tiden, får inte ihop min ridning alls och tappar hela tiden min höger skänkel. Min rygg och mina axlar är så stumma och låser sig och det känns ba hopplöst..
Gucci skötte sig bra med tanke på hur dålig jag kände mig.
 
Har nyss övningskört in till Thai igen och ska nog snart sova, känner mig helt slut och imorn väntar som sagt körskolan mellan 7-8 backning och parkering på schemat blir nog bra!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback