Let it all burn

Slutat tidigt idag och sitter inne på bibblan och ska göra bort lite skolarbete, har även köpt de sista julklapparna, blivit kär i ett par underbart snygga holografiska skor och väntar på att Thai ska sluta jobbet, vilket är ett tag kvar men jag har ju saker att göra så mig går det ingen nöd på :)
 
Idag ska vi in på hippo och rida lite i ridhus, ska bli skönt, känns som om vi inte gjort annat än å skritta hela förra veckan och på fredag har jag Sussi träning och på söndag är det julklappshoppning som jag eventuellt ska va med på, beror lite på vad det finns för klasser.
Hade ju egentligen tänkt skippa den och lägga vintervila, men eftersom vädret och underlaget har varit sämst sedan i slutet av November så har han ju faktiskt nästan fått vila med mest skrittningar och promenader.
 
Idag gjorde jag iallfall bort min sista Journalistik inlämning och ska nu sätta mig och färdigställa min reklam bild, Vi skulle göra reklam layout för en kaka på mediaproduktionen, så vi sitter helt enkelt i photoshop och gör en rolig reklam bild om kakor, som sagt inte speciellt ansträngande :)
 
Är då riktigt nöjd över att jag valde den här linjen kan jag ju säga! :)
 
Hej tomten ett par sånna här i 37 tack! :D
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback