That's gonna be alright

Kändes skönt att för första gången inte ha körning på morgonen. Så fick en sovmorgon på hela 1 ½ timme längre! Inte dåligt alls!^^
Somnade även innan 10 igår och det var riktigt skönt, tror nästan jag bara hann lägga huvudet på kudden innan jag försvann.
Igår pluggade jag som sagt msk och idag hade jag prov som kändes hur bra som helst^^ Trodde det skulle vara mycket svårare än vad det var.
 
Väntar nu på att min sista lektion ska börja och efter det så har jag 2 timmars körlektion och det kommer förhoppningsvis gå bra. Just nu tycker jag mest att de flesta körlektionerna känns som de går rätt dåligt, går alltid bättre när jag kör hemma. Aja tänker skylla på att jag har körning tidigt på mornarna och därför inte är helt klar i huvudet ( eller så är jag helt enkelt värdelös -.-' )
 
 
Hur som helst ska jag fortsätta lyssna på awesome musik!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback