This is who we are

Tror aldrig jag har varit så trött som när jag vaknade imorse, kändes som om jag hade blivit överkörd av en lastbil och magpumpad ungefär. 
Men men lyckades ta mig upp till körningen i tid men var ganska borta vilket resulterade i att jag inte var speciellt duktig på att komma fram till svar på hennes frågor men körningen gick väl helt okej ändå.
Backa runt gathörn är definitivt inte min starkaste sida om jag säger så men lyckades iallfall göra en bra vändning genom att påbörja U sväng, backa och sen rakställa mig. Så det var jag iallfall nöjd med.
 
Idag har jag varit på föreläsning mellan 10-12 som handlade om entreprenörskap och första delen där vår så kallade "Prins Daniel" var med och pratade var brutalt tråkig och ska jag vara ärlig så sov jag igenom i princip hela föreläsningen. Det jag snappade upp var att de hela tiden kallade honom Prins vilket störde mig enormt, men men inte jag som gör upp de kungliga reglerna -.-'
 
Sitter på min sista lektion just nu och pluggar inför provet imorn, kändes jobbigt att provet är redan imorn då jag haft 3 prov och massa inlämningar samtidigt men får väl helt enkelt se till att klara det här provet, det borde inte vara några problem!
 
Så ikväll blir det att plugga Media, plugga körkort och se film och sova tidigt! Definitivt!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback