Will you hide when it all burn down

Igår jobbade jag i ett par timmar, blev mesta dels varupackning men det gick bara fint, sitter ju alltid bra med lite extra pengar^^
 
Idag har jag iallfall sovit väldigt konstigt, vaknade vid halv 6 av att jag mådde illa och var tvungen att ligga i en speciell ställning för att inte göra det, somnade sedan om och drömde obehagliga drömmar.
 
Tog iallafall 10.15 bussen hem, åt frunch, och gick ut till stallet och tog ut Gucci på en timmes skrittning, det var skönt och han skötte sig bara bra^^
 
Annars har jag rensat ut 2 ica kassar med kläder ut min garderob samt tagit en skön dusch och av någon anledning bestämde sig mitt hår för att ligga perfekt! Min lugg ligger helt perfekt och det har den inte gjort på månader! ;o
 
Hur som helst nu ska jag gosa ihop mig lite mer i min säng och vänta på att min fina pojke ska komma hit så vi kan se på film ^^
 
Nygjord gif
 
 
Lite bilder från i veckan
 





Vad heter du på gif?

Svar: Undefined :)
Johanna Persson

2013-12-28 » 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback