Haven't I done enough for you

Funderar på hur många timmar jag egentligen har sovit i natt då jag kommit på mig själv med att titta upp i taget och vrida på mig en hel del. Men sova har jag iallafall gjort för precis innan jag vaknade drömde jag att jag, mina vänner och lillsyrra var på ett jättestort läger i någon skräck tema park och att alla dagens aktiviteter var avbokade för att det ösregnade och sen kaosade det. 
Mitt huvud är lite skumt.
 
Idag känns motivationen att ta sig upp ur sängen extremt låg men har man saker att göra så har man, som att rida 2 hästar och klippa de. Gör jag bara bort det kan jag vila sen igen. 
Eller vila och vila, har ett matteprov imorn som jag måste plugga till. Har liiite svårt att begripa hur Y= Ca^2+ k  skjut mig säger jag bara...
  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback