I have given you everything

Sådär jag, nu har jag varit duktig och farit ut och galopperat på en pigg och nyrakad Gucci samt gjort stallet:)
Måste bara säga att jag älskar våran nya klippmaskin! Så underbart skön att jobba med och det gick hur fort som helst att klippa honom, med våran gamla äckelmaskin fick man snitta på ungefär 2 timmar innan man var klar och nu tog det ca 40 minuter att helklippa så kändes hur bra som helst, och fin blev han!
 
Maja rider Tingis och Iddy ikväll och själv ska jag gå ut och göra lite mer i stallet sen.
Nu ligger jag nedbäddad i sängen har nyss pluggat matte i ungefär en timma och bestämde mig för att ta en paus så nu blir det fin musik lite data surf och frukt ätande, ska även se några avsnitt av reborn, en anime serie:)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback