Was it something I didn't do

Våran 3 månadersdag var fin och spenderades med trevligt folk, blev att gå och lägga sig rätt tidigt men det var skönt och behövligt för båda!
 
Lördagen har bara varit chill och det här även den här dagen varit, klev upp vid 8 och släppte ut hästarna som hade damp i stallet, eller Gucci hade damp och höll på att sparka sönder boxen-.-
Så blev att släppa ut hästarna, gå med hundarna äta frukost och börja göra klart i stallet medan älskling sov, sen for jag ut och red och när jag kom tillbaka hade han lagat lunch^^
Nu ligger jag på hans säng och kollar lite hemsidor och önskar att jag var 18 så jag kunde beställa grejer från utlandet för ojoj vad snygga kläder det finns!
Dessa linnen har jag letat efter i evigheter och när man äntligen hittar en sida som säljer det är det såklart en från utlandet. 
Så mitt sökande får fortsätta för jag SKA ha dessa!!
 
 
'Believe In Yourself' Tank'Believe In Yourself' Tank
Btw så är vi jättecharmiga!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback