You can't have one without an other

De flesta verkar ta alla hjärtansdag som världens mest speciella dag och jag har lite svårt att förstå varför. För mig har det alltid varit precis som en vanligdag oavsett om jag är singel eller som nu i ett förhållande. Så vad spenderade vi alla hjärtansdag med, joo att sova. Vi som bara planerade att ta en powernap däckade vid halv 9 och sov tills klockan ringde på morgonen. Riktigt skönt och man känner sig väldigt utvilad men samtidigt lite snopen, vi som skulle träna och se på film^^.
 

 Idag och imorn så har jag träning för Micke Schultz igen och det ska bli spännande! Hans träningar är alltid så grymma och svåra men Gucci brukar alltid vara jättefin på det, så hoppas att han även är det denna gång.
Ska försöka ta mig i kragen och sätta ihop en film åt er sen, jag har blivit lat med det på senaste tiden^^,
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback