Hold it together

Idag lever jag på ipren och är inte pigg någonstans, igårkväll ville mitt huvud sprängas i bitar och sen kom febern smygandes. Gick och la mig vid 9 tiden och somnade och när Älskling kom in i rummet drygt 2 timmar senare då jag låg och frös i myskläder och dubbla täcken och ville att han skulle värma mig kändes det som om feber kanske var svaret.
 
Så idag har jag sovit till ungefär 12 och ligger nu i soffan inlindad i ett täcke och fryser. Hoppas på att iprenen kickar i snart.
Senare idag måste jag åka hem och vid halv 5 så kommer Tingis medryttare och då far vi ut och rider:)
Känns jättekul att vi hittat en medryttare till henne och jag hoppas verkligen att det kommer att komma överens!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback