keep it up

Ojoj vad motivationen till bloggen inte finns, vet som inte riktigt vad jag ska skriva om längre.
Mina dagar består utan plugg, åka hem och ta hand om hästarna och sen åka till stan igen och sova hos älskling.
Sover sällan hemma numera men jag älskar det och jag är lyckligare än någonsin^^, Visst blir dagarna lite mer fullspäckade men vad gör det när allt känns så sjukligt bra.
 
Ikväll åker jag iallafall hem och tar ut Tingis och kanske Gucci, sen åker jag in till stan och sen far jag och älskling till nolia där han har tricking träning och under tiden brukar jag gymma.
Så har börjat ta upp träningen igen och försöka äta nyttigare så jag hoppas på att få se lite resultat av det om någon månad!:)
 
Imorn så är det 2 dagars Micke Schultz träning med Gucci och jag känner mig grymt taggad då han är så fin nu!
 
Tänkte bjuda på 2 filmer på Gucci, en från den första tävlingen med honom och en från en av våra bästa i sommar, kolla bara skillnaden!^^,
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback