Dreaming is beliving

Drog in hästarna och tränade imorse och känner mig nöjd med dagens pass.
Red fram, gjorde lite tempo växlingar och försökte få honom med mig och jag tycker han svarade rätt bra.
Började hoppa fram lågt på en 8 volt och det gick hur bra som helst, och sen höjde vi upp eftersom och ladade på runt 1m lite lagom sådär.
La till en oxer på ena långsidan och en oxer rätt upp på ridbanan och det gick sådär, fick inte riktigt till avståndet till första oxern hur jag en gjorde men den stod lite halvkonstigt också men hoppa gjorde han ändå och eftersom han lyssnade så bryr jag mig inte så hårt över det.
 
I helhet kändes träningen iallfall bra och nu är det Eva träning på Tisdag och sen fredag kväll rullar vi mot Piteå för att tävla Lördag Söndag.
 
Idag har vi varit en sväng förbi Vännäs marknaden och gått omkring, dock var det sjukt varmt och alldeles för mycket folk så blev inte att vara där så länge, efter det for Älskling iväg med Tollo ett tag och har varit borta nu ganska länge så jag hoppas han kommer hem snart.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback