Fly baby fly

Sovit som en liten sten hela natten, så otroligt skönt har även hittat världens skönaste sovställning så somnar typ alltid så fort jag lägger mig så (A)
Vaknade till när Älskling for på jobbet och sov sedan vidare ett par timmar, innan jag klev upp och for ner till hans jobb med lite mat år honom och strax efter slutade han.
Har inte alls gjort speciellt mycket idag, var nyss en sväng på coop med brorsan som skulle hämta ut nått paket och nu är pojkarna på ica och handlar mat som vi ska (hehe de ska) laga ihop nå gottigt av.
Om ett tag bär det iväg hem för mig för vid 6 väntas hoppträning, kändes inte så kul med tanke på att det regnar men hoppas på en grym träning nu inför tävlingen i helgen.
 
Men det roligaste med hela helgen är att Alicia och Tingis ska vara med!!^^,
De ska hoppa L:d L:c på söndagen och det ska bli så spännande att se hur Finaste Röda går och även se hur duktiga och fina de har blivit tillsammans ^^
De är iallfall jättenöjda med henne och tycker att hon är världens finaste och att hon är så snäll och att allt går så bra^^
Det gör mig verkligen så otroligt glad, allt mitt slit med henne verkar ändå ha varit värt det och gett någonting, även om allt inte blev som jag hade tänkt mig från början med henne så är jag glad över hur allt blev ändå!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback