Go on

Tävlingsdag nr 1 avklarad och känner mig nöjd! :)
 
För det första måste jag säga att satan vilken jävla anläggning! Sjukt stor framridining, framhoppning och tävlingsbana, galet fina stallar och allt är så fint och fräscht här!
 
Tog tid på mig idag, red fram ordentligt jobbade på att han skulle vara framme, få upp tryck och lyssna och han svarade riktigt bra och kändes jättefin på framhoppningen.
 
Inne på banan kändes han fin, tänkte hela tiden på att hålla ihop honom och vara med honom hela vägen.
 Hinder 1-2 gick super, fläskade av för mycket på 3an som var en trippel och tappade honom lite till 4an där jag tänkte att han skulle vara modig med då fick jag skylla mig själv och fick ett stop, tog om det och sen så flöt allt på hur bra som helst, skrek lite på honom för att han skulle vara med och tuffa på sig lite och han lyssnade såå bra!
 
Blev 4 fel men är riktigt nöjd!
 
Nu laddar vi om inför imorn och jag ska rida lika bra!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback