Im done trying

Jobbat mellan 8-15 tiden gick riktigt snabbt förutom de 2 sista timmarna som var lite sega, men annars gick det fin fint förutom att min rygg börjar värka då jag håller på med något förlänge vilket gör att mina händer börjar skaka, irriterande!
Åkte hem till Älskling för att nästan direk fara ner till stan och snabb träffa Manda och Patric innan de åkte.
Sen tog jag och Älskling en snabb tur runt i stan och jag hittade en gosig baseball tröja för 75 spänn, kändes lagom med tanke på att mina pengar runnit iväg alldeles för mycket den här månaden... tur att det blir löning den 25!
Sen bjöd Älskling på gomiddag på Vezzo och sen blev det att se The Purge på bio och då hänge Sebra me också.
Filmen var bra, inte läskig utan mer spännade, se värd men för kort.
 
Mamma tog Gucci idag, och imorn får han vila.
Jag är ledig imorn vilket känns skönt, ska åka hem en stund på morgonen och putsa upp lite grejer från i helgen, pussa på min super ponny och ta med in lill Strumpa till stan.
Vid 1 blir det tid hos Ryggmördar Anders som ska få kolla min rygg. Var där en gång förra året då min rygg var riktigt förstörd och ska dit nu igen. Han lär ju inte ha bra saker att säga om den den här gången heller...
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback