Only time can tell what the future holds

Igår var en bra dag, vaknade upp tidigt, släppte ut hästarna på bete, gick med hundar, pussade på Älskling, Ätit massa go mat, suttit ute i solen och dött för att det varit så varmt, Ridit fin Gucci, åkt hem till Älskling, däckat i sängen i typ en halvtimma och vaknat upp sjukt förvirrad med en ordentlig cravings på kakor, åkt ner till Campingen ett tag, åkte och köpte kakor, for och gymmade, lagade mat, gosade med Strumpan och Älskling och somnat.
 
Ungefär sådär såg min dag ut igår, eller snarare exakt så såg min dag ut igår, men den var riktigt skön.
 
Har sovit otroligt konstigt inatt och drömmt massa skumma drömmar som vanligt. Älskling for iväg till jobbet vid 5 imorse så jag har sovit vidare, och varit ute med Strumpan.
 
Om ca 1½ timme beger jag mig hemåt för att rida Gucci innan det blir jobb mellan 15-21.
Är inne på min sista jobbvecka så sen får jag iallfall ca 3 veckors ledighet innan skolan börjar igen..
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback