Take that rage and put it on a page

Har varit vaken sedan klockan 4 imorse då Älskling klev upp för att fara till jobbet, en timma senare for jag ner det och kom med lite mat och höll honom sällskap tills jag for hem och gjorde bort stallet.
Åkte tillbaka in till stan och for direkt iväg med hans familj och åt kina mat på Shang Hai som de bjöd på och det satt ju inte heelt feel.
 
Just nu sitter jag och väntar på att Älskling ska städa klart så han kan byta om så vi kan fara ner på stan en sväng, måste köpa nya underkläder, nya jeans, lite nya tights och gärna nå långa gosiga linnen!
Igår beställde vi även hem lite hårfärg förhoppningsvis kommer det idag och då blir det lite spännande och se vad jag har tänkt göra nu^^
 





kan du ge tips på vart man hittar snygga jeans i stan?:)

2013-07-05 » 00:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback