I'll take you there

Denna dag har varit chill, jag och älskling hade egentligen tänkt fara förbi skolan en sväng men vi båda lyckades somna om, inte för att det var något speciellt vi skulle göra på skolan så det spelar som ingen roll.
Går kvällen var chill och bra, avslutade med kuddkrigs brottningsmatch i sängen som slutade med att jag flög in i fönsterbrädan av sten och fick världens smäll i huvudet. Har världens fetaste bula som gör väldigt ont, men annars klarade jag mig bra, varför ska jag alltid vara så smidig -.-'
 
 Imorse kom Sebra och hans syrra förbi med bil så blev en liten tripp in till stan i regnet och köpte subwaykakor och hämtade tillbaka min älskade mobil från lagning innan vi for en snabbis till campingen, men eftersom det har regnat och åskat så mycket var hoppkudden alldeles blöt så nu sitter vi hemma och Sebra och Älskling spelar spel och jag ska nog fortsätta se Naruto och sen blir det nog film.
 
Far hem lite senare för att sova hemma och rida Gucci.
 
Imorn hänger jag på majas skolavslutning, käkar lunch hos mormor och morfar och far förbi skolan för att städa skåpet och sen blire hoppträning på kvällen.På onsdag blir det skolavslutning för mig och student för älskling, kommer bli 2 asbra dagar! :D
 
Bilder från skolavslutningen i 9an.
 
 
åsså en fin bild från examensmiddagen/ balen ^^
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback