You'r wrong

Gårdagen spenderades till största delen utomhus nere på campingen med trevligt folk och kvällen spenderades hemma hos mig och vi degade bara i sängen.
Har sovit riktigt dåligt i natt och drömt massa cp drömmar och vaknat och bläääää, 
klev upp vid 9 och sprang ut och satte på hästarna täcke eftersom det regnade, sen gick jag med hundarna medan älskling sover och han sover fortfarande ^^
 
Maja och mamma kom precis hem efter att ha varit på dressyrtävling på Surf med Gucci och det ska tydligen ha gått jättebra och de kom 2a^^ Så det var ju superkul, själv håller jag mig på hoppbanan, dressyr tävlandet får maja sköta för det är inte min grej alls, även om jag har en riktigt fin liten Gucci^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback