After every hit we take

Hemma och har precis druckit en kopp te och käkat ett äpple, perfekt kvällsfika!
Idag har varit en ganska seg dag och har inte gjort så mycket alls.
Jag och Maja for ut på en tur med hästarna när vi kom hem och jag stämde av Tingis och hon verkar vara på G :)
Nu ska jag datorsega lite och sen om jag orkar kanske jag kör ett lättare träningspass :)
 
a juste tänkte svara lite på frågan om min Epa och jag har inte kört den på hela vintern eftersom vi inte fixat vinterdäck men nu ska vi plocka fram den igen eftersom asfalten har tinat fram så jag får börja köra lite mer, iallafall till jobbet och så. Den drar väll ungefär en liter milen och rymmer runt 30 i tanken så det blir ju somsagt ganska dyrt att köra, en av anledningarna till att jag faktiskt föredrar moppen (största anledningen är ju att den går snabbare :] )
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback