Do what we want to

Då var den här helgen snart över.
I lördags så jobbade jag halv dag, och spenderade resten med min älskling då vi for och gymmade och resten av kvällen blev det zombiespel, börjar bli lite bättre iallfall. Sen gick vi och la oss för att vi var supertrötta men slutade med att vi låg och pratade till typ halv 5 på morgonen men det var mysigt.
 
Idag har varit en typisk chilldag då vi knappt gjort någonting. Var hemma en snabbis och mockade hage och hämta grejer och annars har vi mest legat i soffan och sett på serier.
 
Nu har han nyss åkt iväg för att gymma och jag har stränga order att inte lämna huset -.-'
Har någon form av mongo pms som gör att jag blir jätteyr och mår illa om jag anstränger mig och sedan är mitt humör som en berg och dal bana, ena sekunden super speedad och glad andra sekunden totalt slut och ledsen och känner mig som världens sämsta person.
Sjukt irriterande!
 
Just nu mår jag bra och har gjort det hela dagen trotts att mitt humör varit lite upp och ner, nu är jag bara sjukt uttråkad och vill att han ska komma hem igen så vi kan spela zombiespel.
 
Näe nu ska jag hitta på något.
 
btw så är min pojkvän världens sötaste ^^,<3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback