Help me find a way to break

Igår blev det att fara till restaurangen och bli bjuden på middag av Brorsan igen, sjukligt gott måste jag säga, sen var ju planen att vi skulle fara och gymma men istället hjälpte vi till att bygga bord ända till klockan 11.
Sen åkte vi hem och jag gick och la mig direkt, kände mig inte alls speciellt pigg.
 
Idag har skolan känts seg, men nu är jag hemma och om ett tag ska vi åka iväg på hoppträning :)
 
Igår så bokade vi även in den första provridningen på Tingis, det ska bli sjukt spännande och jag håller tummarna för att de tycker om henne!
Dock är det 2 veckor bort och jag får helt enkelt hoppas att de inte ändrar sig under tiden.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback