Shame on me

Ikväll väntas en chill kväll med me myself and I, mysigt va? njaaa...
Sprang en vända på stan idag efter skolan och inhandlade lite nya underkläder och lite gotta till mig själv, Jordgubbar, granatäpple, proteinyoughurt och mörk choklad. Hemma har vi även mango hallon och annat gott^^,
 
Annars sitter jag nu och väntar på att ugnen ska bli klar så jag får slänga in pollykakan som jag bakat till imorn då vi ska fira att mormor och pappa fyller år. Om jag inte bränner kakan så lovar jag att den kommer bli himelskt god!
 
Annars ska jag lägga mig och se gladiatorerna som börjar klockan 8 och efter det har jag förmodligen fått motivation till att hoppa upp på träningscykeln!:)
 
Asså retard -.-'
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback