We'll be forever young

Gårkvällen var mysig, blev att se på lite Walking Dead, blev bjuden på gomiddag och dubbla efterätter av Mick (Brorsan) och snacka om att man blev proppmätt men oh lord vad gott det var!! Den killen kan laga mat om jag säger så!
Sen så låg jag i matkoma ett tag innan jag och Älskling satte oss i soffan med målet att lära mig spela Zombie spel och jaa det gick väll sådär.. hehe jag har inte riktigt kontroll över mina händer och sen när jag får panik sitter jag mest och skriker och trycker på alla knappar samtidigt, hehehe...
Älskling och Brorsan fick sig iallfall ett gott skratt.
Men jag har bestämt mig för att jag SKA lära mig!
 
Idag så höll vi på att komma sent till skolan då båda två missförstod varandra så ingen ställde alarm. Som tur var kom hans pappa och knackade på dörren 07.50 och frågade om vi inte skulle kliva upp och sen skjutsade han oss till skolan så vi skulle komma i tid. Så snäll!
Hade gym första lektionen och nu har jag hål i ungefär en timma till...
Ikväll blir det stall och gym vilket låter super!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback