Heaven is a place on earth with you

Har skrivit nationella i engelska och det gick väll braa, har även slutat för dagen men väntar på att älskling ska få lunch så vi kan äta tillsammans innan jag åker hem.
Ikväll är det Micke träning och det ska bli sjuktkul, som vanligt lär det ju vara svåra banor men det är sjukt kul, älskar Micke träningar! :D
 
Och jag lovar att jag ska bli bättre på att lägga upp filmer och jag tror jag ska ta tag i mig själv och lägga upp filmen från förra micke träningen då jag hoppade på hackamore, dock så kör jag ju på mitt vanliga pelham nu igen, då han blev alldeles för stark på hacket när man blir pigg. Men hacket är fortfarande perfekt att rida med i vanliga fall!
 
Som igår for jag ut och galopptränade på hacket, red 8 volter med fattningar och avbrott vid varje ny cirkel, vilket jag ska fortsätta träna för jag vill verkligen att han ska lära sig galoppombyten snart!^^
 
 
Näe nu ska jag se lite Reborn innan det blir lunch :)

åååååhhhh vad jag taggar vännästävlingarna nästa helg!!! 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback