Hold it together

Riktigt bra tävlingsdag idag!
 
Hoppade först en Lc, han kändes jättefin och pigg dock fick jag inte riktigt till det inne på banan då vi typ kom stort eller nära på allt.. väldigt irriterande men han ställer ju såklart upp som den superponny han är och det blev en dubbelnolla och en 2a placering!:D
 
I Lbn kändes han lite tröttare men jag red så mycket bättre och jag är så sjukt nöjd med honom, helt klart typ våran bästa Lb! Dock fick vi ett stopp på 4an en mur ur tight sväng så jag hann inte riktigt få igång ordentligt och sen blev han lite tittig, tog om det sen utan problem! Dock kom vi lite nära på några hinder men det var som ingenting att bry sig om för gud så ponnyn stället upp! Och vet ni, det räckte till en 5 placering!!!:DDD
Min första 5 placering någonsin! 
Har alla andra färger förutom en grön rosett så har verkligen velat ha en grön rosett enda sedan jag började tävla för typ 6 år sedan så det kändes verkligen på tiden att jag fick en!:D
 
Laddar upp filmerna imorn och sen taggar vi som satan inför L:cn och L:bn imorn!:D
 
 
fler bilder kommer sen!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback