How should I feel

Tog en sovmorgon i morse, kände att det inte var så värt att fara på idrotten för att sedan ha över 4 timmars hål. Istället for jag och Älskling ner till stan och hjälpte Tollo med jobb inför brändbolls yran. 
Kom nyss till skolan från stan och fick reda på att jag klarade nationella provet i matte med nästan 10 poäng över gränsen och kommer utan problem klara hela kursen och allt! Känns huuuur bra som helst!!
Nu har vi snart svenska och ska skriva klart min sista uppgift innan jag officielt är färdig med allt skolarbete!
Känns så otroligt bra! 
Efter det har vi NK och idag blir det att leka med kondomer, haha känns som en väldigt intressant lektion faaast :p
 
Efter jag har slutat blir det tillbaka ner till stan där pojkarna fortfarande jobbar och kommer jobba till 6 och sen får vi helt enkelt se vad som händer^^
 
Men idag känns som en otroligt bra dag!:D
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback