I know everything that makes you who you are

klev upp vid 11 idag, for hem och gjorde stall och mockade hage, Gucci vilar idag.
For iväg med Älskling och käkade glamorös lunch på frasses, prövade renburgare och det var riktigt gott faktiskt!
Sen så blev Älskling taggad på att tricka lite grann så vi gick ut på hans baksida, själv så hoppade jag mest omkring och rullade runt på marken tills jag blev taggad på att faktiskt prova något själv och det var ju faktiskt hur kul som helst! Prövade dock bara på lite basic grejer men jag klarade de nästan, så nu är målet att jag ska börja lära mig för det är ju faktiskt så himla coolt!^^
 
Nu ska vi däremot gosa ner oss i soffan med lite godis å bra filmer, imorn väntar en skoldag vilket inte känns så taggat och sen ska jag lämna in min telefon på lagning igen...
Klantskalle som jag är la jag mobilen på moppe sistsen medan jag höll på och ta på mig hjälmen och självklart gled den av och med skärmen före rakt ner i stengruset så hela skärmen sprack och inte funkar alls...
Jävla äckelskits klantskalle jag är blir så irriterad!!
Så nu sitter jag här med fina gammnokian istället, förhoppningsvis tar det inte så lång tid att laga skärmen men kändes jävulskt ovärt att måsta lägga ut runt 500 spänn på det...
 
Nu blir det iallfall filmmys!!
 
Gammla gifs ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback