I watch you choke on the hearts you break

Sitter hemma hos älskling som ligger och sover i vardagsrummet, vill inte väcka honom då han har lanat med sina kompisar hela natten och förtjänar att sova^^
 
Klev upp i morse och släppte ut hästarna, gick in, dog i sängen en halvtimma innan jag klev upp, gick med Basse och Strumpan, käkade frukost och gjorde stall.
 
For ut på en liten runda med Gucci som var så himla fin! Känslan när man kan rida i alla gångarter, öka och minska utan att ens behöva hålla i tyglarna är riktigt underbar, hade hacket men knöt ihop tyglarna och lät de ligga på halsen större delen av passet och han lyssnade så himla bra på vikt och röst.
Åh vad han har blivit fin min lilla skrutt!
 
Idag får vi se vad vi hittar på, det är fint väder och jag tänker då inte sitta inne hela dagen, men först ska älskling få sova ett tag innan jag vågar mig på att väcka honom ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback