No more

Trött och slut efter en lång dag med mycket omkring åkande. 
Hade hoppträning idag och det gick bra, Gucci var pigg och glad dock var träningen väldigt seg då vi knappt gjorde någonting kändes det som men avslutade iallfall med en kort bana på 1m som kändes bra även om flytet inte var det bästa, men super ponnyn är så duktig och jag är nöjd!:)
Åkte till nydala, trickade lite, Tricking är en typ av sport som är en blandning mellan gymnastik, kampsport och dans, egentligen är det mest volter och skruvar, men jag håller mest på att lära mig setups eftersom jag inte kan volta och skruva än. 
Åkte sedan förbi en kompis till mig och Älskling, stannade där ca en timme innan vi for iväg på gymnastikträning i holmsund, jag tränar dock inte gymnastik men älskling gör.
 
På vägen hem så dog min moppe så nu är moppen stendöd, kändes ju jävligt kul...
 
Nu ser vi på hockey finalen sverige schweiz och man får ju hoppas på ett VM guld!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback