Will you tell me to my face

Har legat ute i solen i ett par timmar, har bara bränt mig lite, smörjde faktiskt in mig! Sen somnade jag i på mage i solen men min rygg är som tur är ganska tålig ^^
Har även gjort stall och mockat hage :)
 
Just nu ligger jag i sängen, har duschat av mig solkräm och svett och känner mig ganska fräsch. Snart vankas det grillat till middag och blir en seg kväll hemma.
 
Imorn är det kulturnatta, som der ser ut nu så har vi inte riktigt något inplanerat men det gäller ju att vara spontan!^^
Något jag tar med mig från förra kulturnatta är att ha inte klackisar! Att gå omkring i 13 cm klackar i 5 timmar känns ordentligt i fötterna kan jag lova! 
 
Nu ska jag se sista avsnittet av Vampire Diaries säsong 4!!
 
Såhär såg jag ut på kultis för 2 år sedan, mörkhårig och allt! 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback