Let's kiss for the last time

Känner mig trött och slut men vad kan man förvänta sig egentligen när klockan ringer halv 6? 
 
Då var körlektion 2 avklarad och det gick rätt bra. Börjar få in uppväxlingarna rullande nu men nedväxlingarna är jag sämre på, måste bli mycket snabbare, och bromsa före jag trycker på kopplingen och sen växla ner, istället för att trycka på kopplingen, växla ner bromsa. Vilket blir helt tvärtom från det jag lärt mig hemma, men det är väl därför man går på körskola, för att lära sig rätt.
Har nästa körning imorn, samma tid..
 
Iallfall så gick hoppträningen igår sjukligt bra!
 
Hade mest kontroll övningar och han var så fiiin, han var hos mig hela tiden och lyssnade och allt flöt så himla bra, försökte hela tiden tänka hela tiden, ett galoppsprång till ett galoppsprång till och verkligen sitta kvar och vara lugn hela vägen och guud vad det gjorde skillnad. Sen under framridningen så tänkte jag mycket på att han skulle lyssna, gjorde mycket halter, ryggningar, igångsättningar och tempoväxlingar. Min lilla stjärn ponny^^
 
Nu ska jag engagera mig i skolarbete och hoppas att jag inte somnar
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback