Shine down

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
 

Oj om jag fick en miljon så skulle jag verkligen skämma bort mig själv, först och främst skulle jag inhandla allt jag känner att jag behöver, kläder, bra smink, massa löshår så man slipper köpa nytt sen och självklart en ny mobil då jag håller på att få psyk på den jag har nu, sen en bra dator så jag enbart behöver använda min skoldator i skolan. Sen skulle jag köpa massa fint åt Gucci, ett par nya ridstövlar åt mig själv. Skulle även skämma bort min pojkvän en massa! Sen skulle jag försöka lägga undan en del för utlandsresa och körkort.
Sen skulle jag ge lite pengar till mina snälla föräldrar samt att ge pengar till Thais föräldrar för att de är så snälla och låter mig bo hos de, skulle nog bjuda de på en resa till Thailand :]
 
Förhoppningsvis om jag har pengar kvar går det till sprande, och såklart måste jag ju köpa en pug :]
 
 
OMG DEN HÄR BILDEN ÄR PERFEKT FÖR MIN PUG SKA JU HETA YODA!!!! XD
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback