Take back every word you said

Fick behålla mer hår än vad jag trodde iallfall, haha det är ju alltid positivt även om frisören såg något bekymrad ut när hon höll på med det. Som hon sa så tog hon bort det värsta och ska man ta bort exakt allt som är slitet så skulle man ju somsagt behöva i princip raka bort det, hehe :] Sen tyckte hon att jag ska försöka låta det vara så mycket som möjligt och det blir nog inga problem, har ju oftast mössa på mig eller uppsatt nu mera :)
 
Hur som heelst, har kollat igenom psykologin litegrann för att fräscha upp minnet inför provet på torsdag men ska kolla igenom allt ordentligt imorn, borde inte behöva så mycket mer än det.
 
Väntar på att Thai ska komma hem från gymmet, han är duktig och tagit upp sin träning igen, blir avundsjuk då jag också vill träna, men eftersom jag fortfarande snorar, går på nässpray och hostar så är det nog bäst att jag väntar ett tag till... men ska se till att skaffa gymkort igen!
 
Nu ska jag se Naruto och mysa ihop mig i sängen, bild på håret lär ni ju ändå se nån dag fram över så det är inte så noga :)
 
Från imorse :)
 
 





på vilken hårizont klipper du dig på? är det på Skolgatan?:)

2013-11-12 » 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback