Take me home

Gårdagen var fin och mysig och det blev ett bra och lagomt 1års firande ^^ Nästa år kommer förmodligen bli roligare eftersom då är jag 18 och det är runt halloween :]
 
Sovit få timmar i natt, tagit hand om hästar och hundar, hade egentligen tänkt att Gucci skulle vila idag men eftersom det ska vara skitväder imorn så kändes det bättre att han skulle få vila imorn istället, Idag var han stundvis jättefin och stundvis jättefjantig, men men han är väl kanske lite mörkrädd eller så har han nog lite fel i huvudet, eller varför inte en blandning av båda? Haha, känner att jag är snäll mot min häst :]
 
Annars har jag pluggat lite matte och det gick ganska bra, börjar fatta mer och mer, ska fortsätta efter middagen.
 
Ska även färga tillbaka mitt hår till blont igen idag och boka klipptid, om jag har något hår kvar på huvudet efter blekningen vill säga!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback