The last fight

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

 


Hahaha, det är nu jag borde säga halvasiater eller? XD

Jag älskar ju den mer alternativa stilen, jag tycker det är råååsnyggt med piercingar, tattueringar( ju fler destå bättre!) Jag gillar mörkt och lite halvlångt hår, bruna, gröna eller jätteblåa ögon. Sen ska de ju såklart vara spontana, roliga, öppna, omtänksamma, mysiga, busiga, mogna men samtidigt lekfulla.

Sen skulle jag nog säga att jag gillar äldre killar är mer lockande, Av någon anledning har jag fått för mig att jag skulle ha svårt att vara tillsammans med någon i samma årsgrupp som jag, eller för del delen yngre.

Har alltid varit lillgammal av mig själv och känt mig äldre och mognare än de flesta i min ålder och även många som är äldre än mig, så därför har jag svårt att se att någon i min ålder skulle intressera mig på samma sätt.

 

Hur som helst har jag min egen lilla drömkille som jag hoppas på ett föralltid med <3

 

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback