The Mockingjay

Hej alla jaaa jag lever fortfarande, är bara varit väldigt mycket på senaste tiden.
 
Igår var vi iallfall på bio och såg Catching Fire och ååh vad fin den är! Sjukt tragisk handling men så förbannat bra film, och böcker för den delen!!
 
Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket från Shingeki no Kyojin och längtar sönder tills säsong 2 kommer, även om det förmodligen kan ta ett bra tag..
 
Läste precis en sjukt grym text om typ handlingen och allt bakom serien, vet dock inte om det är sant eller bara nån fan made text men den skulle definitivt kunnat vara så och ifall det är det blir jag ännu mer taggad på säsong 2! Kanske ska ta och läsa Mangan ändå eftersom den fortsätter även om Animen är slut.
 
Jaa jag är nörd -.-'
 
Hur som helst är det här den längsta dagen vi har och torsdagar suger verkligen!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback