There is a reason to love

Har suttit och pluggat matte ett par timmar idag och Thai hjälpte mig, är dock lite frustrerande att han bara behöver kolla igenom uppgiften för att förstå hur han ska göra medan jag måste kolla igenom uppgiften hundra gånger, bläddra tillbaka och kolla formlerna hundra gånger och sen dunka huvudet i bordet några gånger. 
Hur som helst gick det bättre när han hjälpte mig.
Egentligen är det ju inte talen som är problemet utan formlerna och hur frågorna framställs, speciellt läsfrågor!
Men har faktiskt varit duktig och börjat skriva ett formel papper och har jag tur och en snäll lärare kanske jag får ta med mig det pappret på provet, HOPPAS DET!
 
Idag har jag även varit en duktig husmor och lagat middag, nötkött med tikkamasala sås ( vet att man ska ha kyckling men hade bara nötkött hemma ) lite kryddor ^^ Det blev huuuur gott som helst är så otroligt duktig på att laga mat (Läs: färdigköpt sås, Thai blandade kryddorna, jag rörde om i gryta )
 
Nuu ska vi ha en myskväll och se film, blir att se Epic, jaa man kan aldrig bli för gammal för tecknat!!!
 
épic 1






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback