Watching my life turn inside out

För det första måste jag säga att Epic var awesome, som sagt man kan aldrig bli för gammal för disney filmer/pixar!
Sen tyckte jag Thai vad lite taskig att han jämförde huvudkaraktärens extrema klumpighet med min klumpighet, sååå kass kan var väl ändå inte vara? XD
 
Annars känns det som att det kommer bli en dryg och lång dag är riktigt trött, frusen, ont i halsen och snuvar... har inte riktigt tid att bli sjuk nu eftersom det händer mycket i veckan!
 
På onsdag jobbar jag ett par timmar på kvällen, på torsdag har jag matte prov och på kvällen drar vi in till hippo för lite dressyr/markarbetes ridning
Lördag jobbar jag morgon och Söndag tävlar jag säsongens sista tävling, sen imellan allt det där har jag ju såklart skola och hästarna så man håller ju igång i veckan kan jag lova!
 
Bestämt för att skippa den årliga julklappshoppningen på hippo eftersom jag gärna vill att han ska få några veckors vinter vila.
Så efter sista Kerstin Martinsson träningen så lägger vi in vila i minst 2 veckor + en lugn uppstartningsvecka innan det blir att börja jobba igång inför tävlingssäsong 2014!
 
haha mitt hår ser verkligen inte ut sådär längre iallfall, men det var faktiskt rätt awesome när det gjorde det (a)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback