We are swimming with the sharks until we drown

Gårdagen gick snabbt, väldigt snabbt känns som jag nyss lämnade skolan och är redan tillbaka suck... men så fungerar livet.
 
Igår gick jag iallfall en promenad med Gucci i skogen, när det ändå bara går att skritta kan man lika gärna gå med honom för då får ju faktiskt båda lite motion istället för att vara lat och sitta och frysa istället för att man inte vill gå, så resonerar jag iallfall ^^
 
Efter stallet så mötte jag upp Thai på stan då vi (han) handlade en mixer och en ny stekpanna, sen käkade vi även mat uppe på Utopia, passade på nu när de inte var så mycket folk. Kan säga att de hade riktigt bra mat! Iallfall den Asiatiska som vi åt.
 
Idag är jag hästledig då Maja har dressyrträning med Gucci, och jag ska passa på att plugga Italienska, då jag har prov på torsdag, samt ska jag nog kanske göra lite körkorts frågor, har ju nämligen min första körning med körskolan på onsdag, mellan 7-8 på morgonen... har samma tid onsdag, torsdag, fredag... pigg jag kommer va framöver. Har de flesta av mina 13 körningar mellan de tiderna. Fy faan, men som sagt har man inte tid på eftermiddagen får man helt enkelt kliva upp tidigt för att hinna med allt man ska och körkort känns som sagt som en väldigt viktig del!
 
Nu ska jag fortsätta trassla ut mina hörlurar så jag kan lyssna på lite awesome musik medan jag jobbar.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback